9/10/2015

Transformation thursday



Helou ihanat! Tänään ollut kiirus päivä, mutta siitä ei oo kovinkaan kerrottavaa kylläkään.. Tätä normi arkea; töitä, treeniä, syömistä. Mutta tässä teille kuitenkin pari kuvaa mun edistymisestä. Oon super tyytyväinen kyllä, miten oon saanut painoa ja ennen kaikkea elämää taas itseeni. Oikealla oleva kuva on aina nykyhetki ja vasen on kuukauden takaa. Negatiivisiä kommentteja on sitten turha lähettää, sillä niitä ei lueta saatikka julkaista. (NOTE: positiiviset kommentit on enemmän kun tervetulleita!)











Hahaa oli pakko ottaa kuva mun kreisistä olkapääpumpista (joka oli outoa koska tänään kyytiä sai jalat..)


 



omnom
kauniit syysillat <3

oletko jo tänään sanonut moi?

4 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää kehitys! Mitä tuo leivän näköinen on jota syöt vattujen kanssa? Tsemppiä jatkoon :)

    VastaaPoista
  2. Voisitko laittaa kuvan sun unelmakropasta? Sais vähän käsitustä millaista kroppaa oikeen tavoittelet. Ja reseptejä ois kiva saada joita yleensä leivot tai kokkailet :-)

    VastaaPoista
  3. Onko mahdollista saada sulta "minun päiväni"-postausta tai ruokapvkirja postausta? Jos et halua koko päivääsi ruokapvkirja tyyppisesti julkaista niin sellaisia sneak peak-kuvia aterioilta? :)
    Paljon tsemiä jatkooon ja positiivisia ajatuksia, välillä pää ei ole mukana muutoksissa ja muutokset tuntuvat pahalta. Mutta voin kertoa että vahva keho on energinen ja sellainen ilo on jokapäiväisessä arjessa mukana! Hyvältä näyttää edistymisesti, keep on going :)

    VastaaPoista